قیمت گوگرد گرانول (توحید ترید)

۱ بازديد

گوگرد گرانول صادراتی

گرانول گوگرد صادراتی از منابع نفتی کشور تولید می شود و به همین دلیل قیمت گرانول گوگرد صادراتی بر اساس میزان تولید نفت کشور سنجیده می شود.
گوگرد صادراتی ایران از کیفیت خوبی برخوردار است، بنابراین جدا از نیاز داخلی، بخشی از آن به خارج از کشور نیز صادر می شود. به طور کلی گوگرد به شکل آزاد و ترکیبات خود مصارف بسیاری دارد، اما بیشترین کاربرد را در تولید ترکیبات شیمیایی و مواد واسطه در بخش صنعتی دارد.
در سال های اخیر، گوگرد بیشتر در بخش کشاورزی و در تولید کودهای فسفاته استفاده شده است.
گوگرد مصرفی در جهان شامل دو منبع معدنی و گوگرد حاصل از نفت و گاز است.
میزان تولید گوگرد معدنی در جهان 31 درصد و گوگرد نفت و گاز 69 درصد است.
گوگرد در کشاورزی به عنوان ماده ای برای کنترل بیماری ها و آفات گیاهان، تثبیت میوه های خشک، تغذیه سبزیجات، کنترل pH یا اسیدیته خاک، بهبود خاک های قلیایی و آهکی استفاده می شود.
92 درصد از گوگرد تولید شده در جهان برای تولید اسید سولفوریک استفاده می شود. اسید سولفوریک 60 درصد به عنوان کود کشاورزی استفاده می شود.
کاربرد گوگرد
گوگرد گرانول نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد و در زمینه های زیر نیز کاربرد دارد:
روغن تمیز کننده
جداسازی مس و پالایش اورانیوم
صنعت قند
مواد منفجره
داروسازی و ضد عفونی
مواد غیر فلزی
غذا
رنگ
کاغذ و خمیر
تولید چرم
آبکاری
نیروگاه
صنایع صابون و شوینده و محصولات پاک کننده
تولید باتری
لاستیک مصنوعی
بتن گوگردی
مواد شیمیایی
یک نوع گوگرد
طبقه بندی انواع گوگرد به شرح زیر است.
گاز خانگی (NIGC)
پالایشگاه های نفت (NIOC)
انواع دانه بندی ساروفا
انواع دانه بندی گوگرد به چهار دسته تقسیم می شوند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.
تکه تکه
گرانول ها
لپه تابی پوسته پوسته
پودر شده و میکرونیزه
طبقه بندی خلوص گوگرد
سنگ ها با توجه به درجه خلوص به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.
ترکیب گوگردی با خلوص 99.5 درصد
25-40 درصد مواد معدنی گوگرد خالص
گوگرد در پالایش نفت، نوع گاز، رنگ زرد طبیعی.
گوگرد از نوع نفتی زرد قناری

کشور های وارد کننده گوگرد ایران

کشور هایی مانند پاکستان Pakistan، هند India و چینchina جزء خریداران مهم گوگرد ایران هستند. کشور هایی مانند مراکش، اردن و بعضی از کشور های آمریکایی لاتین و آفریقا نیز از خریداران گوگرد گرانول ایران می باشند.

قیمت گوگرد گرانول صادراتی   Sulfur granules for export 

از گوگرد گرانول سالانه در ایران بیش از هزاران تن ton تولید شده که قیمت آن طبق نوسانات بازار متغیر است. هم اکنون تولید این محصول بیش از تقاضاست و با تامین احتیاجات بازار داخلی، توانایی صادرات محصول به صورت عمده در بازار های جهانی را دارد. با توجه به فاصله قیمت تومان نسبت به دلار، می توانیم ارزش افزوده مناسبی با فروش آن به کشور همسایه داشته باشیم که قیمت گوگرد گرانول مطابق با قیمت نفت متغییر است.

به طور کل در خاورمیانه، ایران جزء بزرگترین تولیدکنندگان گوگرد گرانول است که در پالایشگاه پتروشیمی تولید می شود و نمونه روشن کلوخه گرانول قیمت بیشتری در بازار دارا می باشد.

صادرات گوگرد ایران

فروش و صادرات گوگرد در دو منشا گازی و نفتی است.

صادرات گوگرد گرانول با منشا نفتی، تولید شرکت پخش فرآورده ملی ایران است که نیاز به ارائه گواهی خرید از رینگ صادراتی بورس دارد.

فروش گوگرد صادراتی

فروش گوگرد با کیفیت و قیمتی مناسب با شرایط آنالیز های درخواستی مشتری، بسته بندی به صورت فله یا بسته بندی سفارشی و در نهایت تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن است. قیمت فروش گوگرد گرانول در کشور بستگی به قیمت روز نفت و دلار دارد.

نکات ایمنی مصرف گوگرد

گوگرد جامد و مذاب دارای خاصیت اشتعال پذیری بوده و در حین سوختن مقداری دی اکسید گوگرد آزاد شده که سبب تحریک، مسمومیت و خفگی موثر بر گاز های متصاعد شده در هوا می شود. غبار حاصل از سوختن گوگرد باعث تحریک و سوزش چشم ها، بینی و گلو، سطح پوست و همینطور سوختگی های حرارتی می شود.

گاز سمی سولفور هیدروکسید در گوگرد مذاب در هوای حبس شده به صورت بخار آزاد شده که غلظت بسیار آن هوشیاری فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. جهت خرید و فروش گوگرد صادراتی نیز باید تمام نکات ایمنی رعایت شود تا هیچ مشکلی رخ ندهد.

خرید گوگرد گرانول ایران

شرکت آریا تجارت توحید، با دسترسی به معادن و تامین کننده های عمده می تواند نیاز های داخلی و خارجی را در بسته بندی های اصولی در زمان مناسب تامین کند. این شرکت بازرگانی سال ها تجربه در زمینه فروش و تامین انواع محصولات معدنی در صنایع فولادسازی، متالوروژی و… را دارا می باشد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.